Dalang disebalik Sembang Rakyat yang hina hudud terdedah!

Akhirnya konspirasi mereka terdedah. Mana mao lari. Pendedahan yang dibongkar oleh hanief pada awalnya akhirnya membawa kepada beberapa pendedahan yang lain. Padan muka lue. Berani lagi hina hudud. Kan orang dah maki lue kaw2. Sendiri cari pasal bhai. Sendiri cari pasal. Redha je larh dengan akibat yang datang sebab sendiri yang tempah ma..

kah kah kah

Lihat bawah neh terlebih dahulu ;


Konspirasi neh pada asalnya didedahkan oleh hanief = malaysianews. Rasanya tak perlu diperkenalkan lagi kot sapa anif neh yer tak? Point penting pendedahan yang dibuat oleh hanief ialah ;

1. Alamat email yang mendedahkan kaitan sembang rakyat dengan beberapa blogs pro umno.

2. Alamat email yang sama juga mengaitkan sembang rakyat dengan beberapa laman pro umno.

3. Antara laman web umno yang terkaitan dengan email yang dinyatakan ialah puteri umno selangor, noh omar dan umno tanjung karang.

4. Alamat email yang dimaksudkan ialah ajaff8@gmail.com

5. Jika diperhatikan kualiti dan barisan pelakon yang terlibat serta cara penerbitan drama neh dibuat terbukti bukan sedikit peruntukan dan bajet yang digunakan. Sudah tentulah ia memerlukan kos tertentu. Dan tidak mungkin seseorang yang menyokong umno akan menyusahkan diri dia dengan menerbitkan drama2 pendek sebegini melainkan ia taja oleh seseorang yang berkepentingan dan berkuasa dalam umno. Ini kerana setiap drama pendek yang dia terbitkan, ia memuji bn dan menfitnah pr.

Kalau orang biasa / penyokong biasa yang buat, apa jer yang dia dapat daripada penerbitan video neh? Sudahlah terbuang duit, tenaga lagi, kena cari lokasi dan pelakon lagi, bukan kah ia memang sangat tidak munasabah dibuat oleh orang2 biasa yang tiada kepentingan dalam umno? Jadi, sudah semestinya orang neh ada kaitan dengan umno. Dia [di belakang mata2] neh larh yang menaja sembang rakyat bagi menfitnah pr.

Hasil pendedahan hanief kemudiannya diperkemaskan lagi oleh admin kbsb iaitu alang. Lihat bawah neh terlebih dahulu ;


Lihat bawah neh lagi ;


Antara screenshot yang diprintscreenkan oleh alang, admin kbsb. Lebih banyak bukti sila klik ==> sini.

Dalam pada itu admin kbsb [alang] juga turut mendedahkan beberapa link yang mendedahkan identiti ajaff = individu yang bertanggungjawab di atas video sembangrakyat yang mana dipercayai ditaja oleh umno. [ Saja guna word dipercayai walaupun bukti jelas dah di atas neh].
Ini FB beliau iaitu ADMIN (www.sembangrakyat.org) yang membuat video MENGHINA ALLAH DAN RASULULLAH, UMAT ISLAM, RAKYAT KELANTAN SELURUHNYA., sila hebahkan dan sebarkan . TERIMA KASIH.

AKAUN FB 1 : https://www.facebook.com/profile.php?id=100000742330090&ref=ffl

AKAUN FB 2 (fake) : fairusajaff@gmail.com : https://www.facebook.com/profile.php?id=100002682323624

INI VIDEO BELIAU YANG MENGHINA ALLAH DAN RASULULLAH, UMAT ISLAM, RAKYAT KELANTAN SELURUHNYA.

1 : http://www.youtube.com/watch?v=APDXOormKqY&feature=share
2: http://www.youtube.com/watch?v=GhcdAhZBbXc&feature=share

PENDEDAHAN : SIAPA (ajaff8@gmail.com) ADMIN www.sembangrakyat.org ? Ini akaun-akaun beliau.

PICASA BELIAU : https://picasaweb.google.com/115284791309285471583

SYARIKAT BELIAU : http://my.linkedin.com/pub/matamata-matasatu/3a/529/80

YOUTUBE BELIAU : http://www.youtube.com/user/fairuzajaff

G00GLE + BELIAU : https://plus.google.com/115284791309285471583/about


Setelah pendedahan neh meletup [tersebar] di pasaran facebook, mata2 yakni orang yang terdedah dalam kes neh menghilangkan diri dan menutup sembang rakyat bagi melindungi jejaknya. Nasib baik hanief dan alang sempat sediakan bukti untuk disebarkan oleh kita.

Apa lagi geng, sebar dan share banyak2 pendedahan hanief dan alang neh. Kalau boleh rakam, rakam dalam hp. Tunjuk pada mereka2 yang masih buta kebenaran lhor. Bila lagi nak berjuang tegakkan kebenaran kalau bukan sekarang neh larh masanya.

No comments:

Post a Comment