Nizar tak bersalah kata Dr. Asri Zainul Abidin

Dalam kesibukan blogger Umno mencari bahan yang boleh dijadikan penyambung nyawa Umno yang sedang boleh dikatakan nazak iaitu nyawa-nyawa ikan, maka umpama tiada kesudahan pemimpin umno dan barua-barua umno mengkritik Datuk Seri Nizar Jamaluddin atas pandangan beliau berkenaan Bidaan Nombor WWW 1 yang dimenangi oleh Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor Darul Ta'zim dengan harga RM520 ribu.

Walaupun beliau telah memohon maaf kepada Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor berkenaan pandangan beliau itu didalam twitter beliau... tapi nampak gayanya ia macam tak berkesudahan sehinggakan laporan Polis dibuat dan sekarang ini siasatan sedang dijalankan oleh pihak Polis keatas tulisan Datuk seri Nizar... syabas kepada Pihak Polis kerana sungguh pantas Jabatan Polis menjalankan siasatan... dan cara sebegini seharusnya dilakukan keatas setiap laporan yang diterima... tanpa mengira ianya datang dari pihak mana.

Tapi hari ini satu tulisan telah dibuat oleh bekas Mufti Negeri Perlis Indera Kayangan berkenaan Isu tersebut... dan dalam tulis beliau itu jelas tiada kesalahan apa pun yang dilakukan oleh Datuk Seri Nizar walaupun beliau tidak mengatakan nya secara terang... dan rasa juga kalau hendak dikatakan menghina tulisan beliau juga boleh dianggap menghina kerana cuba memberi tahu yang Datuk Seri Nizar tidak melakukan apa-apa kesalahan diatas pandagan beliau berkenaan Bidaan yang berharga RM520 ribu itu. Sumber : http://www.malaysiakini.com/news/199625

No comments:

Post a Comment