Kongres Nasional KEADILAN ke-9 bermula petang ini


Kongres Nasional KEADILAN ke-9 secara rasminya akan bermula petang ini di Dewan Sivik MBPJ (Majlis Bandaraya Petaling Jaya)
Perasmian Kongres Angkatan Muda KEADILAN (AMK) dan Wanita KEADILAN akan disempurnakan Timbalan Presiden, Mohamed Azmin Ali jam 2.45 petang ini di Dewan Banquet MBPJ.

Persidangan Kongres AMK diadakan di Dewan Banquet, manakala Kongres Wanita KEADILAN di Auditorium MBPJ secara serentak pada jam 3.35 petang.

Kongres KEADILAN kali ini membawa warna tema hitam dengan slogan ‘Suara Rakyat, Suara Keramat’, simbol kebangkitan rakyat bagi menuntut pilihan raya yang bersih dan adil.

Sekretariat program memaklumkan pendaftaran telah bermula semenjak jam 10 pagi ini dan dijangka lebih 2,500 perwakilan dan pemerhati serta jemputan khas dari luar negara akan hadir.

Ibu pejabat KEADILAN turut membuat siaran langsung (livestream) bagi upacara perasmian Kongres Nasional Tahunan KEADILAN kali ke-9.
Untuk mendapatkan sebarang maklumat, digalakkan untuk menghubungi urusetia program di talian 012-6541415 (Syed Shah) atau emel kepada Pengurus Operasi ibu pejabat KEADILAN di alamat nurulhuda@keadilanrakyat.org. KD

1 comment:

  1. 尊敬的女士, 先生们
    马华鹅麦主席叶金福律师办事处(Taman Desa Jaya, Kepong) 是欺骗女人的办事处,吃寺庙钱的律师......
    请女士, 先生们,莫得到欺骗

    ReplyDelete